Interview o Kingdom Come: Deliverance

Interview

  • 1) Hra sama o sobě vypadá velice dobře, jak příběhově, dějově atd… Co je ve hře podle Vás nejatraktivnějšího a na co se hráči mohou těšit ?
  • Jiří Rýdl: Nejlepší je, na co se těšit nemůžou! V naší hře Kingdom Come: Deliverance totiž nebudou žádní elfové, trpaslíci, draci a černokněžníci, ale skutečný středověk 15. století. Právě autenticita prostředí včetně podrobně zrekonstruovaných budov a hradů je největším lákadlem hry. 

  • 2) Pro jaké platformy hra bude vydána, a na jakou platformu hra výjde jako první ? 
  • J.R.: Hra vyjde na PC na Windows i na Linux a Mac a dále na konzole Xbox ONE a PS4. Snažíme se, aby byl rozdíl v datech vydání minimální, ale první nejspíš bude PC verze. 

  • 3) Ohledně českého dabingu do hry kolují různé spekulace (bude/nebude), můžete nám říci jak to tedy bude a popřípadě jestli by nebylo dostatek lidí, tak jestli byste kontaktovali třeba již trochu známí Fénix ProDabing ? 
  • J.R.: Na tuto otázku již odpovídal Dan na YouTube: 
  • , nicméně pokud to shrnu, tak bychom rádi, aby dabing byl .-) Finální rozhodnutí je také na případném distributorovi.

  • 4) Jaký je Váš předběžný odhad na minimální/optimální požadavky na hru pro PC a popřípadě i předčasné datum vydání ?
  • J.R.: Velmi předběžný odhad je Quadcore CPU, grafická karta podporující Direct 11, 8 GB RAM a 25GB HDD, ale to je opravdu odhad. Datum vydání je stanoveno na prosinec 2015, nicméně již v říjnu 2014 vydáme technologickou alpha verzi pro naše fanoušky. Přidejte se na http://pledge.kingdomcomerpg.com/!

  • 5) Co byste chtěl vzkázat našim fanouškům ?
  • J.R.: Nečekejte od nás teď v říjnu kompletní hru s několika chybami. V tuto chvíli chceme prezentovat hlavně technologické možnosti enginu, základní prostředí jedné vesnice, denní cykly vybraných NPC a pár činností, které bude možné si vyzkoušet. Do alphy budeme postupně přidávat další a další funkce, až do vydání beta verze na podzim 2015. Děláme to proto, abychom slyšeli názor našich fanoušků co nejdřív a mohli případně reagovat a upravit hru. 

  •  Závěrem bych Vám rád poděkoval, za Váš drahocený čas. 
  • J.R.: Děkuji za rozhovor!